Bestelproces

Bestellen gaat via de webshop, tenzij anders is afgesproken.
Zodra de betaling is ontvangen is een bestelling actief. Je krijgt een bevestiging van je bestelling via de mail.
Bij het bestellen maak je een keuze uit de verzendmethodes: ophalen in Mijdrecht (aan huis of op de donderdag weekmarkt), ophalen in Woerden op de woensdag weekmarkt, of verzenden via PostNL.

Betaling

Betaling gaat door middel van iDeal.

Levertijd

De meeste producten van Wolli komen direct uit de voorraad, deze pak ik in en via de mail houd ik je op de hoogte van de verzending met Track en Trace code. Meestal gebeurd dit binnen 1-2 werkdagen. Sommige producten van Wolli worden met de hand gemaakt, dit heeft tijd nodig. Ik streef ernaar om de producten zo snel mogelijk klaar te maken voor verzending. Via mail houd ik je op de hoogte, houd rekening met 8-10 werkdagen.

Heb je iets voor een bepaalde datum nodig? Mail dan naar linda@wollihakenenmeer.nl over de mogelijkheden, dan kijken we samen wat ik voor je kan betekenen.

Verzending

Producten van Wolli verpak ik in een doosje, zodat het goed verpakt is.
Binnen NL: Brievenbuspakketje via brievenbuspost, €4.60 of Pakketpost €7,25 voor standaardverzending via pakketpost
Het is ook mogelijk je bestelling af te halen op de markt in Mijdrecht (donderdag) of de markt in Woerden (woensdag).

Retourneren

Ik hoop natuurlijk dat de producten naar wens zijn. Mocht het product onverhoopt niet goed zijn, kun je het retourneren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst.
Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour

Stuur mij een berichtje via het contactformulier. Stuur de producten retour, onbeschadigd en ongebruikt naar:
Wolli haken en meer
Ambachtsherensingel 14
3641 KL Mijdrecht

Je bent niet verplicht aan te geven wat de reden is, natuurlijk ben ik daar wel nieuwsgierig naar. Zo kan ik mezelf blijven verbeteren, zodat het een volgende keer wel goed is!